Szkolenie z procedur obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.

Celem szkolenia jest poprawa jakości obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem klientów z niepełnosprawnościami. Oprócz tego rozwój umiejętności komunikacji i reagowania w różnych sytuacjach w kontaktach z klientem z niepełnosprawnością, a także uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności.

Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • definicja, język opisu i problematyka niepełnosprawności, osoby ze szczególnymi potrzebami,
  • rodzaje i stopnie niepełnosprawności,
  • podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności,
  • dostępność dla potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami na tle ustawy o dostępności – koordynator dostępności,
  • funkcjonowania w społeczeństwie osób niepełnosprawnych a stereotypy,
  • podstawowe zasady savoir-vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi,
  • ewakuacja osoby niepełnosprawnej ruchowo.

Korzyści płynące ze szkolenia

  • przygotowanie pracowników do obsługi klienta z niepełnosprawnością,
  • poznanie różnych rodzajów niepełnosprawności oraz potrzeb klienta z nich wynikających,
  • podniesienie jakości obsługi klienta z niepełnosprawnością,
  • skuteczniejsze i szybsze realizowanie zadań związanych z obsługą klienta,
  • wzrost satysfakcji klientów,
  • wdrożenie niezbędnych rozwiązań we wspieraniu osób z niepełnosprawnością,
  • wzmocnienie prawidłowych praktyk i zachowań w trakcie obsługi klienta z niepełnosprawnością,
  • przełamanie obaw przed bezpośrednim kontaktem z osobą niepełnosprawną oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z nimi,
  • umiejętność prawidłowego i bezpiecznego udzielenia pomocy klientowi niepełnosprawnemu.

Szkolenie poprowadzą osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. 

Czas trwania: 6 godzin

Miejsce: szkolenie online