Szkolenie z procedur obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.
Celem szkolenia jest poprawa jakości obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem klientów z niepełnosprawnościami. Oprócz tego rozwój umiejętności komunikacji i reagowania w różnych sytuacjach w kontaktach z klientem z niepełnosprawnością, a także uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności.
Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- definicja, język opisu i problematyka niepełnosprawności, osoby ze szczególnymi potrzebami,
- rodzaje i stopnie niepełnosprawności,
- podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności,
- dostępność dla potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami na tle ustawy o dostępności – koordynator dostępności,
- funkcjonowania w społeczeństwie osób niepełnosprawnych a stereotypy,
- podstawowe zasady savoir-vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi,
- ewakuacja osoby niepełnosprawnej ruchowo.
Korzyści płynące ze szkolenia
- przygotowanie pracowników do obsługi klienta z niepełnosprawnością,
- poznanie różnych rodzajów niepełnosprawności oraz potrzeb klienta z nich wynikających,
- podniesienie jakości obsługi klienta z niepełnosprawnością,
- skuteczniejsze i szybsze realizowanie zadań związanych z obsługą klienta,
- wzrost satysfakcji klientów,
- wdrożenie niezbędnych rozwiązań we wspieraniu osób z niepełnosprawnością,
- wzmocnienie prawidłowych praktyk i zachowań w trakcie obsługi klienta z niepełnosprawnością,
- przełamanie obaw przed bezpośrednim kontaktem z osobą niepełnosprawną oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z nimi,
- umiejętność prawidłowego i bezpiecznego udzielenia pomocy klientowi niepełnosprawnemu.
Szkolenie poprowadzą osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
Czas trwania: 6 godzin
Miejsce: szkolenie online